Leta i den här bloggen

onsdag, augusti 10, 2011

Kööööörkooooooooooort!!!!

Åh äntligen säger jag bara!!! :D Har hållt på länge med det nedrans körkortet och nu slipper jag äntligen trafikskolan och alla körlektioner och pluggande på teorin XD Känns himla konstigt ändå och kan verkligen inte fatta det! :O Det bästa e att jag och min busunge klarade det tillsammans och fick körkort på samma dag!!! Det e ju verkligen helt underbart :D

Nu fick jag låna bilen av pappa och köra en premiärrunda till Färgelanda för att handla ;) Det kändes så coolt! Helt obeskrivligt :D Sen va jag inne en sväng på biblioteket och drog vidare en extratur bara för att jag kunde! Jag e verkligen så otroligt glad och lättad nu ;) Kunde inte sova inatt, låg vaken från två till fyra och bara tänkte på hur det skulle gå så därför känns det så härligt!

Det va bara den lyckan jag ville dela med mig lite av. :)

2 kommentarer:

busunge sa...

ååååh klickade fel....

GRAAAATTTIS!!!! :D :D :D känns verkligen hur jäkla bra som helst!!! :D <33

tänkte om vi skulle åka till lou och hälsa på henne på jobbet någon dag?? :)

busunge sa...

sv: meeen då måste vi ju dit och bada!!!

bra :D då åker vi på lördag :p<3