Leta i den här bloggen

söndag, augusti 14, 2011

My body is walking in space















Första bilden: Mina restgarner efter att ha stickat strumpor (sååå intressant jag vet xD)
-||- bilden: Ett rostfärgat nystan jag köpte som jag ev. ska sticka ett par vantar av tillsammans med restgarnet som ligger bredvid till vänster. Och turkost garn som jag antagligen ska sticka ett par långa strumpor av. :P

Har nu varit på Ica & Konsum och handlat (tyvärr inte själv denna gången... ^^) och det resulterade i... Garn såklart! XD Nu har jag verkligen bunkrat upp inför säsongen hahahah

Dagens sallad blir caprese som jag gjort och ställt in i kylen nu så den får dra till sig lite, e verkligen sjukt gott! :D Fast bäst om man äter till rostat bröd som mellanmål, lunch eller liknande egentligen. ;)

Inga kommentarer: