Leta i den här bloggen

måndag, augusti 08, 2011

Nytt projekt

Idag gav jag mig attan på att jag skulle klara av att virka ett plagg (har tidigare bara kunnat grunderna som jag använt till detaljer på mina stickade plagg) efter att ha fastnat för en beskrivning jag hittade. Och shit nu e jag banne mig beroende! Har så länge velat kunna virka och nu börjar det ta fart! :D Jag får visa bild när jag e klar för beskrivningsbilden e så 90-tal men det gäller att se potential ;)
Har nu virkat 9 små och 4 stora blommor idag och det ska sammanlagt vara 13 små och 18 stora men det tar sig! :D (26 små och 36 stora kom jag på, hade bara räknat framstycket XD men det löser sig!)

För övrigt har jag haft en körlektion med pappa idag. :) Körde in till Uddevalla och där övade vi på fickparkering ;) Sen åkte vi till Lidl och handlade och jag kunde inte motstå att köpa garn.... XD ett beroende jag har förstår ni ;) Det blev sandfärgat för jättebra pris så jag e nöjd! Låter inte mycket för världen kanske men vänta ni! Sen har jag även pluggat :P

Imorn blir det körlektion x 2 och mer plugg + fortsatt arbete på mitt linne. E så nyfiken på hur resultatet kommer bli!!! Ha det bäst, kanske blir bilder imorn (rättare sagt senare idag) som sagt om jag har lust ^^

1 kommentar:

busunge sa...

sv: Jag berättade för Andreas om Maggan.. och jag började gråta så fort mamma nämnde det... det e så fruktansvärt hemskt!!!!<3