Leta i den här bloggen

lördag, september 03, 2011

En riktig skolvecka har nu gått och det känns faktiskt helt okej även fast jag e stressad över om jag kommer hinna kavajen och även över projektarbetet (kul att jag e det redan...). Har nu betat av lite läxor och ska snart ut på en promenad för att få lite frisk luft. Det kanske gör att jag inte blir sjuk (-are)?

Ska till farmor imorn för pappa ska hjälpa till med att ta bort och såga träd till ved och så. Jag får nog ta och busa med kusinerna lite ist tror jag :) Hon undrade om jag ville komma redan idag eftersom pappa jobbar natt men tyckte det kändes gött att va ensam hemma och få gjort läxor och så :D.

Fick för övrigt hem första numret (av tre) på min prenumeration på Stickmagasinet and I like it! :D
Over and out!

2 kommentarer:

marre sa...

In and out it goes!

sv: Haha, i knoo' , sthlm är målet, men tändställningsfanskapet gör ju så att jag måste befinna mig inom västra götalands regionen tills jag tagit ut det!! :(

marre sa...

tandställningsfanskapet* hrmm..