Leta i den här bloggen

torsdag, maj 12, 2011

Smooth criminal

Eftersom jag för tillfället inte kan dricka te och vi inte hade någon frukt hemma igår (inte nu heller för den delen) så kom jag på den smarta idén att göra smoothie!
Jag hade i blåbär, jordgubbar (egenplockade för ett tag sen som vi hade i frysen vilket påminner mig om att jag MÅSTE plocka jordgubbar och blåbär i sommar) blåbär/vaniljyoghurt och lite mjölk. Sedan mixade jag allt och så var det klart :D Blev sugen på att göra en smoothie idag igen så det får det nog bli ;).

För övrigt har jag inte mycket mer att säga än att det var det sista nationella proven i engelska idag och jag vågar inte uttala mig om hur det gick för det är så svårt att veta. Vi får se resultaten nästa vecka helt enkelt. :P

Sen har jag även haft körlektion och gjort repetitioner på en av körskolans datorer men får dra dit och fortsätta på måndag tror jag...

2 kommentarer:

Ulla sa...

Smoothee är MUMS!! Jag mixar bär med yohurt som du. Men istället för mjölk fyller jag sen upp med lite god apelsinjuice och mixar lite till. Banan är också gott i.Mumma det! Kram

Bea sa...

Aa det e supergott! :D tack för tipsen =) har druckit med banan och sånt tidigare fast vi hade inte det hemma nu :P kram