Leta i den här bloggen

söndag, maj 22, 2011

Hapiness?



Hur underbart var det inte när jag hörde snarkningar i rummet intill när jag vaknade? Och hur underbart var det inte när jag gick ner i köket med ett leende och kramade om världens bästa bror?!!! :D Hur kommer jag klara mig när han åker till hösten och är borta i 5 veckor och sen ytterligare 2 veckor?? Ja det återstår att se men vet att jag kommer sakna honom väldigt väldigt VÄÄÄÄLDIGT mycket!!!
Och ja nu e han för första gången i våra liv brunare än mig... ^^
Älskar min underbara tvilling obeskrivligt mycket!!!

Nu idag har jag gjort klart svenskaarbetet (dock inte skickat in det än för kanske ska lägga till nåt), skrivit rent en arbetsbeskrivning för dubbelpasspoalerad ficka med ficklock på datorn, kollat av beställningslistorna för Newbody som klassen gjort (skickar in det imorn), övningskört på landsväg med pappa och även handlat och nu håller jag på med naturkunskapen.

Känner mig ganska nöjd med dagen! Hade tänkt ut och springa också men då kom det världens skur så jag skjuter på det tills imorn då det lovas solsken!

Låten jag knarkar just nu!!

1 kommentar:

Marielle sa...

Jag som tyckte jag hade vart duktig. Fick ångest nu, har bara gjort mko:n, svenska (har sammanfattningen kvar) och lite naturkunskap, gått ut o gått o typ sett film. fuck. :( duktig är du i alla fall! <3