Leta i den här bloggen

lördag, maj 14, 2011

Mys med brudarna ;)

Igår var vi hos Johanna (jag, Marielle, Frida och Louise) och de (hon och Louise) hade fixat så fint med meny och lite specialmat till mig eftersom jag inte dricker läsk, eller äter glass o.sv så jag fick mineralvatten och dessertsmoothie istället vilket var så omtänksamt så tack tjejer! :D

Spelade "Med andra ord", och fotboll vilket var riktigt kul. Sen så spelade vi Just dance 2 på Wii och det var lätt det roligaste spelet jag kört! Vill också ha det hahahah ;) Jag och Daniel har ju Eye toy men detta var så himla roligt och vi dansade Bollywood, cowboydans, street, disco, 80-talsdans, salsa, afrikansk dans m.m. GRYMT KUL!!!! Och man svettades rejält ;)

Sen idag drog jag och Marielle till Göteborg. Jag skulle inte ha nåt egentligen men det e alltid då man hittar saker tyvärr... Jag köpte en body och ett papper som jag ska ha till scrapbooking. Sen hittade jag världens finaste väskor på Beyond retro så snart jag har pengar till det ska jag köpa en sån!!! :D (hoppas bara som finns kvar då... ^^)

Ensam hemma ikväll/natt för pappa jobbar och Daniel sitter just nu på ett plan till Bulgarien...

Gårdagens skol-outfit, bytte dock om till en lila klänning innan jag drog till Johanna.



Dagens köp


1 kommentar:

Johanna panna sa...

Åååååh, super snygg body!! och pappret var ju adorable <3