Leta i den här bloggen

söndag, maj 29, 2011

Herka Balo

Fick den här skräddarsaxen av farmor, den e rostig så jag ska ha den som prydnad. ;)
Idag blir det fortsätta plugga kultur & stilhistorian, körkortsteori, mönsterkonstruktionsläxa och sen ska jag även hinna med en joggingtur hade jag tänkt ^^)
Efter provet imorn är det halkan som gäller och jag e redan lite nervös... Drömde t.om. om det inatt xD


Spanade på lite klänningar igår när jag hade tråkigt, åh vad jag vill ha sommarlov!

399 kr, bubbleroom.se (fin färg men annars kanske inte så välsydd)




499 kr, bubbleroom.se (gillar verkligen den här!)





249 kr, bubbleroom.se






499 kr resp. 199 kr, bubbleroom.se (älskar den lila/grön mönstrade klänningen!)























Blå långklänning 599 kr nelly.com


1 kommentar:

Johanna panna sa...

Ååh häftigt med en sån sax till prydnad, känns så du på nått sätt. Jätte charmigt eller vad man säger hahahaha :D <3