Leta i den här bloggen

söndag, maj 08, 2011

Everybody's gotta learn sometime...

Clutcher 198 kr/st






Bikini 49.50kr/del




T-shirt 49.50 kr



Underbar turkos klänning med skinndetaljer 279 kr



Knallblå shorts 398 kr



Byxor i två olika färger: 279 kr/par





Idag har det minst sagt varit en händelserik dag med struliga förbindelser till och från Göteborg och en gubbe som flörtade med mig vilket var obehagligt... Tillskärarakademins modevisning var i alla fall suverän! :D Hade egentligen en ambition om att ta mig till Beyond retro idag men hann inte tyvärr :( Vill kolla på färgglada shorts och byxor så måste dit snart!

Bjuder på lite snygga grejer jag hittat på Fashionpash och H&M :P Får se om jag slår till med nåt. Är grymt sugen på den turkosa klänningen, bikinin och den vita t-shirten med fransar nedtill.....

1 kommentar:

Johanna panna sa...

Åå dom väskorna har jag oxå kollat på, så snygga! :D puss på dig <3