Leta i den här bloggen

söndag, maj 29, 2011

Inte enligt planerna.....

Hade tänkt göra repetitionen (körkortsteori) nu här hemma men så funkar det inte, för mina resultat från det jag gjort på körskolan finns inte med så får helt enkelt vänta och göra det där... blir så trött!!! Det jag kan göra är att fortsätta plugga i boken.
Var ute och gick förut innan jag gjorde mat, sjukt härligt!


Hittade den här ramen med kort när jag städade, älskar bilderna! (yngre versioner av mamma, pappa, mig, Daniel, Jossan, mormor & Greta)




Klippte av ett par jeans (jag inte använder längre) till shorts

1 kommentar:

Louise sa...

niciga shorts!
SV. Glömt att svara men bilden på mig och min syster är tagen den 21 maj när vi firade mormor och morfars bröllopsdag! Hahaa ja hela helgen har varit asgoo! dock inte lika kul att sitta med alla stilhistoria idag... <3