Leta i den här bloggen

söndag, maj 08, 2011

Beställt från H&M

Dags att åka till Torslanda på släktkalas för att fira minsta kusinen Sixten som har fyllt 3 år.

Hastigt tagna bilder på dagens (och gårdagens) outfit. Inveg skinnjackan och är så nöjd med den. Älskar att den har axelvaddar! ;) Marielle kallade det för 80-talsoutfit igår när hon såg mig hahahh ^^)






Nu har jag beställt dessa två bikinis och ett par bikinihipsters som man kan ha till vilket som :P Hoppas de kommer passa och sitta snyggt (till min kroppsform...) nu bara.






2 kommentarer:

Louise sa...

Snygga binikis! Du hittade ju några ;)Sv: haha tack tack ;) yes jag betalade 100 spänn för båda delarna! kanske blir en gul oxå , och det tycker jag att du med skall skaffa, brown eyed girl! ;) <3

Johanna panna sa...

Faaan va snygg bananbikinin var :D jag är avis :( hihi (A)<3