Leta i den här bloggen

lördag, februari 05, 2011

Övning ger färdighet

Har övningskört nu och det blev ca 5 mil ^^ Pappa tyckte att det gick bra =) Fast klantade till mig i slutet såklart och växlade ner till fel så blev att jag skulle starta i backe och fick panik eftersom jag stod i vägen för andra (skulle svänga in vid konsum i högsäter, tråkigaste stället på jorden xD) och då blev jag sur på mig själv :( men annars så hahahahahah

Blev inspirerad av Fridis att kolla upp dagens horoskop och på hälsa stod det såhär vilket jag tyckte stämde ;P
Hälsa
Ditt humör är gott, även om du just nu har för mycket att göra och för lite tid att koppla av.

Hittade även något slags årshoroskop för 2011 xD lite coolt med horoskop ändå ;)

Nä nu ska jag läsa tidningen jag köpte förut och sen blir det lite stickning :D Läxorna sparar jag nog till imorn eftersom söndagar e tråkiga och då kan man syssla med läxor, lördag e min vilodag hahahah ;)

bara för att jag har tråkigt får ni två goa låtar (mkt youtubeklipp nu det senaste men vad gör det? ^^)


Inga kommentarer: