Leta i den här bloggen

lördag, februari 26, 2011

Estocolmo

Har haft det underbart i huvudstaden med Marielle men det började sådär när det första som händer när jag kliver av tåget är att göra sönder axelremmen på min bag... Så jag fick vackert gå runt och bära på den (sammanlagt mer än 4 km)

Se Marielles blogg för lite bilder, hon tog de mesta och jag lägger upp mina senare för nu hinner jag inte. ^^

Pappa har jobbat natt så han kom nyss hem och själv ska jag lite senare ge mig av för att jobba... Ska testjobba på Sibylla i Uddevalla och e nervös(!!!!!) för kan ju inget :O

Bjuder på en bild så länge, på ett efterlängtat köp ;) Fotografen e såklart Marielle :D

1 kommentar:

busunge sa...

finfina grejer ni kom hem med!!!

sv: tack :) fast inte riktigt färdigt ;)
tack igen söte trollunge<3