Leta i den här bloggen

tisdag, februari 08, 2011

Konstigaste dagen på länge

Vet inte vart jag ska börja, denna dagen har verkligen varit utöver det vanliga xD
Vaknade på fel sida för jag försov mig, sen hade vi ingen lärare på hela dagen utan satt och jobbade självständigt. Alla var lite småirriterade och sen gick jag ner för att prata om ett ev. extrajobb. Vågar dock inte hoppas på för mkt men men :P
Sen har allt bara varit ett virrvarr och jag gör saker som jag blir förundrad över, fick ett infall och ibland måste man våga. Men shit ändå.... hahahahahahah

2 kommentarer:

busunge sa...

helt och hållet en av de jobbigaste, konstigaste och längsta dagarna...

sv: haha ;) kalrt vi e grymma!!!! :DDD nice talkning to you to!!!

hihi, tack!!! :*

pusspusss<3

Marielle sa...

hahahhahahhahhahhahahha jag döööööööööööööööööööööööööööör UHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHAH