Leta i den här bloggen

lördag, februari 19, 2011

beabuuuuuuus ;)

hahahah min yngsta faster kallade mig beabus när jag va liten och det kanske stämmer? ;) Är så sugen på att dra till Stockholm med Marielle!!!!!! :D bara jag inte smittat henne!! :O

Dricker kall blåbärssoppa nu för att få lite energi, det är gott när man har varit magsjuk..

Åh vad musik kan få en på olika humör och väcka sorgliga och fina minnen. Att folk har så olika musiksmak är rätt fantastiskt och nu lyssnar jag på en låt av Seal som heter Love's Divine. Den väcker minnen fast vet inte vilka och får mig att må bra =)
The moon med The swell season e med i filmen Dear John och både filmen och låten är underbara!!! Sist men inte minst tipsar jag om en låt som heter She has no time med gruppen Keane

Tänkte bara säga att jag ska kolla efter lite saker i huvudstaden (vi måste dit!!!) och bl.a. hängslebyxor för det älskar jag och har varit på gång att köpa det ett bra tag nu men det har inte blivit av xD

Om dessa finns kvar på Monkis rea för 100 kr så ska jag lätt köpa dom!!



Samma modell (tror jag) från Monki men ljusa istället, grymt snygga dom också!! :D


Dessa är från Gina tricot


Mörka och lite ljusare hängslebyxor från laredoute.se

2 kommentarer:

busunge sa...

ååååh så sjukt snygga!!!!! :D älskar de från gina!!! :DDD de vill jag ha(a) ;) tycker verkligen du ska köpa dig ett par!!!! :DDD ha nu så underbart trevligt!! :*<33

mrarre sa...

sv: hahah ja man kan undra!;) me 222222!!!! :DDDD hahahah nej sluuutaaa tyyyyyyst stockhoooolm saknar de som fan!!!
hahhahahahahha ;) <3 love