Leta i den här bloggen

lördag, mars 26, 2011

I believe in love ;)

Tvingade ut mig själv på en joggingtur efter att ha råkat somna när jag läste engelskaboken xD Det va underbart och äntligen gjorde jag lite framsteg. Det bästa va att jag hade jätteont i ryggen (svanken) innan men nu känns det mycket bättre. :D Övningskörde förut och faila på en grej men annars gick det finfint ;)

Funderar på HM grejerna... Please help me, jag vet beslutsångest e mitt andranamn xD

Man kanske skulle ta å använda denna nån dag?



Dags att hoppa in i dushen!

4 kommentarer:

Louise sa...

Alltid skönt att komma ut och röra på sig! :)
Sv: Hihi tack gullunge! :D ja men det kan man verkligen säga ;)

busunge sa...

härligt! önskar tt jag hade lite av din hurtighet!! :( kan du inte smitta av dig? (a)

du vet *redan* vad jag tycker om hm grejerna!!! ;) :D

sv: haha, eller hur e hon :D fast det var bara jag som hade converse på mig ;) mamma och emmas e billiga härmapor ;))

tack :D fast kommer inte kunna göra den igen :(( <3 typiskt!

busunge sa...

sv: du e visst hurtig!! :o

*GÖÖÖÖÖRT!!!!*

haha ;)) nice!

:(<3

busunge sa...

sv: rätt gissat :) nej, jag som köpt, var tvungen att köpa trosor och sockar då jag glömde det i söndags, och en tjöcktröja har jag ingen så behövde :) shoppingfasta har jag inte köpstopp ;)

det var riktigt gott!! och det var den jag köpte ;) :D<33

*puss* min underbara trollunge!! :*