Leta i den här bloggen

fredag, mars 18, 2011

Freak

Nu va det längesen jag bloggade igen men man hinner ju inte med på vardagarna :O Daniel är nu marked for life (han tatuerade sig i måndags) och jag följde med. Usch va nervös jag va hela dagen och även alldeles innan. hahah Daniel hotade med att slänga ut mig xD Jag blir nervös så himla lätt ^^ Han rörde inte en min och när de väl satt igång så blev jag jättelugn och tyckte bara det va helt ofattbart allting. Han gjorde sin första tatuering för mig vilket är riktigt gulligt men samtidigt läskigt, tänk om han ångrar sig. För er som inte kan italienska står det "Älskar dig för evigt kära tvillingsyster".




Jag e själv lite sugen på att göra en tatuering men har bara funderat på det två månader eller nåt så måste fortsätta tänka på det lite :P I så fall vill jag göra en mås på ena höftbenet.
Nu till helgen ska jag göra läxor, plugga och jobba. Har förresten nyklippt och nyfärgat hår, sjukt gött! :D

Inga kommentarer: