Leta i den här bloggen

fredag, mars 25, 2011

Changed personality?

Denna periodens APU började i måndags och jag och Marielle är på studio 32 i Uddevalla vilket är trvisamt och härliga personer runtomkring. Åt himla god mat i tisdags, nämligen panini på Cactuz! Mysigt ställe det där och fruktansvärt god mat :D Synd att det e lite dyrt men man får ändå mycket för pengarna och kändes som jag rullade därifrån efteråt xD

Har i alla fall fått sy råttsvansar, grisöron och kuddar. Får se vad det blir för spännade nästa vecka och kommande framöver ;) Deras kostymförråd e rena drömmen kan jag bara tala om, helt sjukt!!! har tagit lite bilder men får se när/om jag lägger upp dom :P

Vad jag egentligen skulle komma till var att senaste HM kataloge trillade ner i brevlådan i onsdags och det e farligt värre!!!

Nästan likadana men skiljer lite ändå, gillar det klumpigaste mest men tycker de andra är ett fint alternativ



Visat den förut men tycker den e så himla fin!


Den här har jag gått och blivit kär i också....

4 kommentarer:

busunge sa...

KÖÖÖÖÖÖP!!!!! skorna var toppen snygga! :D<3

sv: hahahahah (hur gjorde du tjock text?) hahaha

busunge sa...

sv; bilden på er är ju jättecool!! :D hehe, tack! detdu ;)

svsv: hur mycket? :D tycker verkligen att du ska köpa!!!!! *min* *trollunge* *:**

busunge sa...

sv: det gör du inte alls!!!! :o
haha, nej då ;) hade på mig pappas hatt och stod i hans kök mot luckorna med solen bakifrån ;))

svsv: ja, 847 + frakt :) (de dyra skorna då) *KÖP!!!!* <3
tack, hoppas det :)<3

marriellllll sa...

hahaha omg du kansek vill ha de bilder jag tog??? xD :D

PANNINIIIIIIIIIIIIIII <3 <3 <3 <3<3