Leta i den här bloggen

lördag, mars 05, 2011

Sooner or later we all sleep alone

Shit vad har hänt den senaste tiden? Jag har jobbat och skrivit kontrakt som extraanställd på ett gatukök (glamoröst jag vet) och varit med människor jag gillar väldigt mycket. På lovet var jag å Marielle som sagt i Stockholm och det var coolt och mysigt att vara där men Beckmans var under förväntan. Jag har aldrig haft som dröm att går där och har det inte nu heller om man säger så. Nä Stockholm e inget för mig, Göteborg är staden mitt hjärta tillhör.

På lovet var jag även hos en av mina fastrar i Göteborg och det va riktigt kul, kom dit på onsdagen och åkte hem på fredagen. På fredagen var jag med henne på hennes jobb och det var riktigt roligt att se. Hade gärna gjort om det så vi får väl se om det kommer fler tillfällen. ;)

Min coola kusin som e helt besatt av lego! Han undrade t.om. varför jag hade lego som örhängen... hahahahaha



Nu har jag i alla fall haft en jättemysig gårdag, underbart!

VILL HA SOMMAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: