Leta i den här bloggen

söndag, december 18, 2011

Typiskt mig


I fredags var jag, Frida, Johanna och Sara på biopremiären av Sherlock Holmes - game of shadows och vad händer? Jag sover igenom hela filmen i princip. Såg kanske de första tjugo minuterna eller nåt, så typiskt mig att somna! Det var högt ljud å allt men det gjorde ingenting snarare tvärtom ^^

Sen sov jag hos Frida och så var vi en sväng på stan för att kolla upp symaskiner och köpa en julklapp. Sprang på min morbror som jag inte träffat på ett tag så det var en trevlig överraskning. :) Skulle egentligen ha åkt och julshoppat med Jossan i Göteborg men kände/känner mig inte helt hundra så fick avstå och åka hem och kurera mig istället.

Idag kändes det helt okej och jag och pappa var på Torp för att spana lite. Köpte julklapp och jag fick en för tidig av honom. Nämligen en barstol att ha vid mitt skrivbord så att jag får en bra arbetshöjd när jag sitter och syr och slipper spänna axlarna så mycket.


Nu har jag skrivit klart nästan hela rapporten (har innehållsförteckning och källförteckning kvar men det tar inte så lång tid) och har suttit i ca tre timmar med den. Känns bra ändå ;)
Tar en paus och färdigställer imorn för nu ska jag ta å färga håret ^^.

Inga kommentarer: