Leta i den här bloggen

torsdag, december 22, 2011

Fixar och donar på mitt egna vis ;)


Igår var det en efterlängtad julavslutning i skolan som avslutades hos Frida med bästa tjejerna. Vi drack glögg, spelade spel, bytte julklappar och myste som bara vi kan. ;) Jag fick även köpt mig två stycken böcker i bokoutleten vid Gallionen, bra affär det där! :D

Nu två dagar innan julafton har jag målat naglarna julröda, varit med pappa och fixat de sista julklapparna och håller nu på att baka lite grand. Receptet jag följer som jag inte kan avslöja nu kan jag i huvudet vid det här laget. ^^

Imorn blir det inslagning av julklappar jag ska ge och städning m.m. Det enda som fattas nu är vitt på marken....

1 kommentar:

Hanna panna sa...

taack för en underbar julavslutning samt för det uurfina julkortet, känner mig dum att jag inte skickat nått (A) <<3