Leta i den här bloggen

torsdag, december 08, 2011

Flummiga tjejer

Idag har vi goingar varit helkonstiga och skrattat non-stop nästan. Så himla gött att bara flumma runt ibland, har skrattat så jag fått ont i magen xD men det e smällar man får ta ;) Blev klar med fickorna på shortsen till modevisningen idag och klippte ut delarna till dem igår så det känns bra. Är så himla taggad på att fortsätta imorn! :D Var även och såg frisörernas hårvisning vilket gav lite do's and don'ts inför våran till våren.
Helgen får vi se vart vinderna bär men jag har mina små planer :) Har för övrigt dåligt samvete för att min träning ligger på is, känns inte riktigt bra....

4 kommentarer:

Hanna panna sa...

söötnoos. sv. nej det finns den inte, den är den nyaste av hans böcker men hoppas att det kommer en film i framtiden <3

Ulla sa...

Hej BEA?
När ska det bli modevisning??
Kram Ulla

Bea sa...

Datumet för modevisningen är inte spikat än men det blir i slutet av mars förhoppningsvis :) Jag säger till när jag vet exakt.
Kramar tillbaka

Hanna panna sa...

sv. boken handlar om en två personer som blir väldigt kära i varandra när de är typ 17 år, men så finns det saker som driver dom i från varandra och nästa gång dom träffas är på en begravning när det är i 40 års åldern typ... :D <3