Leta i den här bloggen

måndag, oktober 24, 2011

Myssöndag!



I lördags bakade jag bröd hela dagen i princip, har börjat få rutin på brödbakande märker jag xD Men tycker det
är så himla mysigt! Påminner mig om alla gånger jag och Daniel fick vara med mamma och baka. Ända sen vi var riktigt små fick vi vara med och smula i jästen och sen när degen jäst klart fick vi varsin klump att forma till vad vi ville. Eller när man vaknade upp i det mysiga lilla röda torpet till ljudet av lugn musik och doften av nybakat bröd.


Igår var i alla fall jag och min cooling i Göteborg och jag fick köpt mig en concealer, två lushprodukter (love it!) och två st kollegieblock. Jag visste vad jag var ute efter på Lush men vi blev haffade av en av säljare som visade en massa produkter och lät oss testa dem. Smart försäljningsknep och riktigt personligt på något vis, hade utan tvekan kunnat köpa upp hela butiken och är sugen på att testa en massa saker så fler besök dit blir det garanterat eftersom jag hittills alltid har varit väldigt nöjd med deras produkter :D.
Nu åter till pluggandet på engelskaglosorna, engelskadebatten och provet i judendom som vi har imorn, kommer vara så lycklig när morgondagen är över. ^^

1 kommentar:

busunge sa...

Och fåglarna va inte fy skam heller, blir garanterat en snygg tavla utav det. ;) plugg plugg plugg, åh va vi kommer vara värda lov! <33

Sv: Ja :D allt var i halmstad :) ja, vet inte riktigt men hyfsat ;) ja :D det tycker jag oxå! fast köpte inget ;) ja jag hoppas det :D får se vart jag när jag köpt en ram/duk ;) ja det är vi!!!! <33