Leta i den här bloggen

måndag, oktober 17, 2011

Huppigupptäcktsfärd med min going

Igår va en alldeles underbar dag, va längesen jag skrattade så mkt! Det hela började med att Jossan blev upphämtad i Uddevalla av mig och så åker vi till Skaftö för att överraska min kusin och hans familj. Rullar in på deras uppfart och Jossan säger till mig att tuta så det gör jag och min kusin står och målar på huset och tappar hakan. Hans min var verkligen oslagbar! ;)
Så blev vi bjudna på lite fika och sen åkte vi vidare till Koskär och hade en liten picknick och bara myste under filten vi hade med oss. Det blåste kallt men det var gött att komma till havet.

Efter det handlade vi mat på Maxi och åkte sedan till Ljungskile. Jossans syster skulle komma in med tåget ca 40 min senare så vi bestämde oss för att vänta så att deras föräldrar slapp ta bilen ner och vänta. Så vi satt i billen och lyssnade på musik :)

Sen tog vi det lugnt och bara slappa vilket va asgött och vid halv elva åkte jag för att hämta upp Daniel i Uddevalla eftersom sista bussen redan hade gått. Bums i säng sedan och imorse kunde jag ta bilen till skolan för pappa hade jobbat natt och behövde den för att ta sig hem igen. ^^

Myyyys!

Egentillverkat segel

Blir så lycklig av det här :)


Vet inte hur många gånger vi försökte oss på att ta kort med oss tillsammans, ett av försöken och bara halva Jossan e med hahahah




Så söt!

Patrik i Svampbob fyrkant?


Havstroll! ;)

What happens on Koskär stays on Koskär, right Jossan? ^^

Har inte visat bild på ciabattabröden jag bakade så här kommer det, ska göra en ny omgång snart :)

Det här är körkortspresenten jag fick när vi va nere hos kompisar till familjen förra helgen, blev så himla glad! :D

4 kommentarer:

Ulla sa...

Härliga bilder! Ser ut som ni har riktigt kul ihop! Synd att du inte tittade in till oss då hade du även fått träffa din "engelska kusin" och så kunde ni fått er en liten seglingstur. Vi hade lovat Annica lite makrillfiske men det blåste för mycket så det blev en liten tur till en boj där vi spelade spel och myste. Hoppas vi ses snart! Kramar från moster

Bea sa...

Tack! Det har vi :)
Åh det va synd "/ men mysigt ni verkar haft det :D aa det blåste ganska mycket i lördags. Det hoppas jag med, nu var det allt ett tag sedan. Kramar tillbaka

Louise sa...

Åh ser ut att vara supermysiga bilder! :D <3

Louise sa...

Sv. En bild från peace and love ;)