Leta i den här bloggen

lördag, oktober 29, 2011

Give me some result

Sedan igår går jag runt med ett lapptest (allergitest mot kontaktallergi) på ryggen och hoppas att det ska ge svar på vad jag är allergisk mot, jag testar ju ändå 34 olika saker på samma gång... xD
Det krångliga var bara imorse när jag duschade och fick tvätta håret med huvudet böjt framåt och tvål i ögonen hahah lyckat ^^

Daniel skulle med åttatåget imorse och det gick inga bra bussar så han frågade om jag eller pappa kunde köra och lotten föll på mig vilket inte va någon fara för det e kul att köra bil. :)
Blev lite stressat när vi kom iväg tjugo i och skrapade rutorna så snabbt vi kunde xD

Jag passade även på att handla och Willys öppnade vid åtta som tur var så dit åkte jag först. Nördvarningen sen var väl att jag fördrev tiden från halv nio till nio med att stå på Lidlparkeringen lyssnandes på musik och vänta på att dom skulle öppna. Det var jag och pensionärerna kan man säga men dom var värre eftersom dom stod och tryckte utanför dörrarna vid fem i som att det var jättebråttom att få komma in heheh.

Nu sen jag kom hem har jag bakat en ny sats med pizzhorn ;)

1 kommentar:

busunge sa...

guuu vad jag e dålig på att svara på kommentarerna... men men här e ett svar iaf: tack :) e inte riktigt nöjd med den, då framkanten/kragståndet inte e bra.... men får fixa det nästa vecka!! :) tack gullunge!!!<3