Leta i den här bloggen

torsdag, oktober 06, 2011

Memories

Jag blev så sjuuuukt sugen på pizzahorn men så hade vi ingen jäst hemma trodde jag och orkade inte ta bussen för att handla men blev sedan glatt överraskad när jag hittade torrjäst i skafferiet! En räddare i nöden heheh
Så sen jag kom hem har jag bakat och experimenterat ihop mitt egna recept grundat på hur mamma brukade göra. Och det bästa av allt är att jag blev helnöjd med resultatet. Tycker det e kul med bakning men inte matlagning så mycket så kombinerar man det blir det bättre ;)

Ska i vilket fall som helst ta med mig det imorn eftersom vi inte hinner äta i Göteborg innan vi ska göra Fridas present :) Lämnade även två till pappa i kylen som han kan ta imorn och resten ska frysas in. Nästa gång kanske man ska satsa på dubbel sats? ^^

Hittade en gammal bild på mig och Jossan sen femman eller sexan hahah

1 kommentar:

Louise sa...

hihi söta! :)
Sv. hahah tack snygging ;) <3