Leta i den här bloggen

söndag, juli 10, 2011

Tengo gue volver pronto

Lycka är att få bada i havet!
Har nu varit på ett av eller kanske de bästa stället jag vet, ni kan ju gissa vart ;) Och som alltid tar det verkligen emot att åka därifrån...

I fredags gick jag hemifrån till golfbanan som e i närheten (det blev en promenad på 4,6 km :) och såg på när Hampus och Fabian spelade tävling. Sen åkte vi hem till mig så jag fick packa ihop snabbt och sen drog vi vidare. Först en sväng till Torp för att handla lite mat.

Hampus va såklart tvungen att busa lite med lillebrorsan när han sov ^^



Blev grillning på kvällen och sen igår var jag, Elliot och Josefina och badade vid sjöbon. Elliot lärde sig att simma! Snacka coolt :D Sen plockade vi körsbär, mm va goda dom va :)



Och idag var vi vid Skavlans (ni vet norsken med egen talkshow) sommarstuga han precis köpt. Kusinen och hans familjeföretag håller på att renovera det och då va vi såklart tvunga att kolla läget ;). Jepp jag hade utan tvekan tagit över det huset!




Ca 300 meter till havet, följde bara stigen uppför berget :P


2 kommentarer:

busunge sa...

ååh vad mysigt!! Jag har aldrig varit på skaftö. men jag vill dit!

sv: tänker aldrig erkänna att jag ljuger :p för det gör jag inte!!

ja platsen bestämmer vi när vi bestämt när ;) kan ju bara åka och se vart vi hamnar, :p <3

busunge sa...

sv: klart men ska vinna, va ska man annars göra på liseberg? ;)

ja bra!! gör det!! :D

nix pix hallonmix!

ja :D det vore jätte kul!! man turas om att säga när man ska svänga och åt vilket håll!? :p vore toppen kul!! :D<3