Leta i den här bloggen

onsdag, juli 06, 2011

I'm gonna run away

Är lite stolt nu att jag lyckades ta mig igenom hela joggingrundan på 8,5 km :D känns väldigt gött!

Fick hem de fem böckerna jag beställt från cdon.se och betalade sammanlagt 167 kr! :) csn-rabatten med fri frakt över 100 kr och 3 pocket för 99:- utnyttjade jag hihi

Ska antagligen till stranden snart, är så sugen på att bada!

Böckerna :) sugen på att testa smoothierecepten! Fast de var honung och socker i många recept vilket jag tänker skippa! ^^


Hittade en låda med fotoalbum från när mamma var liten och när hon träffade pappa (han var då 21 och hon 17) + deras Mexico-resa m.m....


Fina gammeldags böcker, för att göra det hela rättvist tog jag och Daniel varsin för båda ville ha dom. ^^


Bild på rapsfält från en dag jag var ute och gick.

2 kommentarer:

busunge sa...

Niciga böcker :)

sv: hatar farfar!!! han och farmor har alltid sagt (speciellt då det var aktuellt med moppe) att de skulle betala körkortet m man inte åkte/körde. men de betalar upp till 10 000..... åååh och farfar låter så himla nervärderande! "du sa ju att du inte skulle behöva dem". som om jag e dålig. han vill verkligen inte att vi ska gilla honom, tycker bara värre och värre om honom för varje gång jag pratar med honom.... förlåt att jag klagar, borde vara glad att de betalar en del, men sofia fick oxå 10 000 och hon har båda kört och åkt moppe, tycker det e lite orättvist, inget elakt mot sofia, men ja om du förstår... förlt igen!<3

det var sååååå skoj!!! :DDD älskar dig oxå!!! <33

busunge sa...

Hahahaha, jag erkänner aldrig att jag är bäst!!! för det e du! ja det var verkligen svinkul!! :D vill oxå göra det igen!

Precis! ;) Men det skulle jag hunnit annars oxå :)

Inga i san franciscio iaf :) Vilket var riktigt skönt!!!

sv: gött :) men den var bra!? :)

svsv: Tack för att du är så underbar!! Ja precis! Och de har alltid sagt att de betalar körkortet, och då e det ju ingen gräns på pengarna.. men tydligen... Han sa att de alltid sagt det.. ååååh han villl verkligen inte att vi ska tycka om honom! Tack!!<3 Precis, du kommer att ha det hela ditt liv och då blir 10, 15, 20, 25 tusen inte så mycket ändå, utslaget. hur många körlektioner har du tagit? Jag berättade för pappa och han sa attt jag skulle strunta i vad det kostar, det kommer bli högst 5/6 000 till och han sa att han betalar det i så fall. men att han skulle prata med farfar. Så jag slipper betala något iaf, vilket e skönt :) Vill inte vara elak mot sofia men eftersom de sa som de sa så tycker jag inte att det e fair! för jag hade ju ingen moppe!

Jaaaa :D det måste vi göra!!! Ja ullared, malmö eller lixm något annat mysigt ställe ;) :) Det blir toppen!!! och bilen kommer bli full så vi kan bara åka vi ;) :D puss :P <33