Leta i den här bloggen

fredag, juli 29, 2011

Sommarregn :)

Igår va en kanonmysig dag med Frida. Vi var på fjorden en sväng och sen busade vi en massa med hennes systerson, så söt!

När jag gick hem från bussen kommer det underbaraste sommarregn jag varit med om på länge! Jag hade inte med paraplyet men solen lös och stora droppar föll ner på mig och jag bara gick där och log. En konstig och oslagbar känsla av lycka och att inget regn i världen kunde få mig på dåligt humör. Mm doften av blöt asfalt ;D När jag kom in på vår gata såg jag att pappa körde iväg så försökte ringa honom men Daniel sa att han hade åkt för att hämta mig eftersom det började regna. Och mobilen hade han såklart lämnat hemma xD Jag som bara tyckt att regnskuren varit underbar, jaja det va gulligt av honom iaf.

Ska dra ut och göra av med lite energi nu :D Sen blir det dusch och åka till Mölnlycke för att hälsa på en av pappas kompisar och hans familj :) Ha det bäst i värmen!

1 kommentar:

busunge sa...

sv: tack själv :D pussss