Leta i den här bloggen

söndag, april 29, 2012

Söndagsbestyr

Den här helgen har varit go, kunnat ta det lugnt efter alla visningar och de första praktikdagarna hos min faster.

I fredags däremot hade jag världens otursdag och när jag tänkte att det inte kunde bli värre så blev det det. Bussresan började med att chauffören körde på en avfart när han skulle köra på en påfart och vi riskerade att krocka med andra bilar! Han backade tillbaka efter att några i bussen rusade fram till honom i ren panik. Jag satt resten av resan med dödsångest, jag ville bara av! Sen blev vi försenade p.g.a. en olycka vid Älvsborgsbron och chauffören försökte ta en annan väg bredvid motorvägen men det blev kö där i stället när det började rullade på igen på motorvägen... När vi ÄNTLIGEN tog oss ut på den var har nära på att köra tillbaka mot Göteborg!! Jag missade bussen jag skulle byta till och nästa buss jag skulle ta var såklart också försenad... Inget blev bra alls den dagen. :(

Nu har jag bakat och skrivit in tider för projektarbete på datorn. Fick även ett städryck förut, välbehövligt va det också! Jag hittade en av mina många dagböcker och läste i den förut. Det var riktigt roligt för den var från när jag var 10, 11 år. :)

Ska till Lindex imorn för att hälsa på och köpa strumpbyxor till studenten så hittade jag även den här snygga toppen på hemsidan nu. Vi får se om dom har den i sin butik så att jag kan prova den. :)

Inga kommentarer: