Leta i den här bloggen

fredag, april 13, 2012

Misslyckat

Känslan som uppstår när man kämpat med någonting och sedan inser
att det blev ett enda stort misslyckande... Det gula virkade linnet på
bilden ser ut som en slaktad duk och jag blev inte ett dugg nöjd. Det gröna däremot ser inte mycket ut för världen just nu men det har jag desto större förhoppningar på. ;)


Mycket loggboksfixande det här lovet men är klar med det som ska vara klart tills på måndag nu i alla fall. Stressad över en miljon grejer som hänger över mig, mindre go känsla så det känns inte som jag har lov...

Har inte fått min deklaration hemskickad heller vilket stör mig när pappa och Daniel fick sina för några veckor sen. Det är inte alltid positivt att vara tvilling för de har antagligen glömt mig... Pappa sa att det tydligen har hänt så med papper angående oss tidigare. Love life sometimes! -.
-

Inga kommentarer: