Leta i den här bloggen

söndag, april 01, 2012

Beställt! :)

Tyst har det varit från mig på den här fronten men veckorna bara rusar förbi. Praktik för fulla muggar och annars skola eller skolarbete. Det är snart dags för redovisning av vårat projektarbete och mycket förberedelser inför det ;)
Nu efter mycket om och men + beslutsångest har jag beställt lite grejer inför våren och det blev följande:

Studentklänning (ångrade mig och ville inte sy den trots allt eftersom jag nu hittade den perfekta ^^) och beige chinos från H&M.





Väska till balen från Lindex som jag ska köpa under praktiken nästa vecka.


Skor till balen från nelly.com




Idag har jag bakat och hållt på med samhällen och imorn blir det till att fortsätta.









Bilder från när jag, Josefina och Elliot promenerade i Vägeröds dalar förra helgen, vårigt med blåsippor! :D




3 kommentarer:

louise sa...

Du kommer bli så snygg!!! :D

busunge sa...

Gör snygg klänning!!
Super snygg väska och skor!!!

hanna panna sa...

jätte snygga grejeer du fått tag på ! :D