Leta i den här bloggen

söndag, februari 19, 2012

Söndagsmys


Imorse satt jag och kollade på söndagsmorgon på tv4 och då pratade dem om Whitney Houstons begravning som var igår där bl.a. Kevin Costner höll ett tal. Jag har alltid gillat honom som skådespelare och efter det här talet är jag helt hänförd, så vackert!

Blev sugen på att se The Bodyguard nu igen eftersom han delvis pratade om den i talet, den är så fin.

Var och handlade en sväng förut för ska göra kåldolmar sen hade jag tänkt, låter som en liten tant men jag gillar det! Senast jag åt det var för flera år sen när mamma gjorde det och mm va det e gott :D Igår bakade jag både knäckebröd och pizzahorn så jag fyllde på vårat förråd lite. Nu ska jag fortsätta montera ihop pippitröjan (bild kommer kanske senare) och gå en promenad i det goa vädret. Ha det bäst!

Inga kommentarer: