Leta i den här bloggen

fredag, februari 24, 2012

Nobody wants to be lonely

Igår vek jag igenom min garderob och det tog lite tid men resultatet blev bra! Nu idag har jag strukit lite och köpt presenter till de jag gjort korten till. Längtar så efter att åka dit och komma bort härifrån lite. Det ett tag sedan vi sågs.

Det blev en joggingtur igår också så nu e jag gött seg i benen. :) Älskar verkligen frihetskänslan och hur det får mig att rensa alla tankar som bubblar över. När jag minst känner för att ge mig ut eller e på konstigt humör, det är då jag behöver det som mest!

Spanade lite på nelly.com och då hittade jag den här finingen från Vila!
Blusar & skjortor , Marbella Top , Vila - NELLY.COM

2 kommentarer:

Louise sa...

Åh vad fin tunika/blus!
Sv. Det var kanonmysigt! Tack tack :) <3

busunge sa...

snice blus :)

sv: tack :) yes i did :P :*