Leta i den här bloggen

fredag, september 23, 2011

Mi gemelo :D

Vaknade flera gånger av ont i örat och fick gå upp och trycka in bomull för det gick inte att sova... Just när jag trodde jag var på bättringsvägen får jag öroninflammation; vad e det här för dum förkylning?! Nu har det värsta släppt iaf som tur e men suck alltså...

Det jag kan glädja mig med är att Daniel äntligen e hemma igen! Så underbart att få krama honom, prata med honom och höra musik och snarkningar från hans rum igen! :D Fem veckor kan tyckas lite men har saknat honom så mycket! Jag och pappa fick en massa grejer av honom, så himla gulligt! Till sig själv hade han bl.a. köpt conerse i läder och låtit sy upp en skräddad kostym med kavaj, byxor, väst och slips! Så himla snyggt!! Han ska kanske ha den på balen till våren ;)

Det jag fick var två par haremsbyxor, fem nagellack (testat ett av dem precis), Coco Chanel-filmen och ett underbart överkast jag ska inviga när jag flyttar hemifrån :) Orkar inte lägga upp bilder på det tråkigt som jag e men säg till om ni e nyfikna. ^^)

1 kommentar:

Emelie Bäck, Cancerfonden sa...

Hej! Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!