Leta i den här bloggen

söndag, november 06, 2011

Personalen!

Igår var en rolig dag för jag och Jossan serverade mat hos hennes mormor och morfar när dem hade middagsbjudning. Vi la upp maten på tallrikar och serverade från rätt håll ;) Det var riktigt skoj att höra dem sjunga allsång vill jag lova och ett av de här paren som var med var min samhällskunskapslärares föräldrar! Världen e allt liten ibland.

Och en tant var riktigt rolig fast det samtidigt var synd om henne för hon började bli lite glömsk. Hon frågade oss jättemånga gånger om vi höll med med fotboll. Jossan sa nej jag går friidrott och jag svarade att nej jag stickar och syr mest. Då fick jag till svar "Men inte på fotbollsplan väl?" Hahahaha hade verkligen svårt att hålla mig för skratt där!
Hade lätt kunnat servera för dom igen för det var verkligen händelserikt och mysigt :)

Sen när vi var klara runt tio med disk å allt och alla hade gått upp på övervåningen såg vi på filmen "Jag saknar dig". Den var lite konstig helt klart för skådespeleriet var så dåligt att man började skratta vid stunder som egentligen skulle vara sorgliga. Men jag ville ändå ha sett den på något vis.

Inatt hade jag en helsnurrig dröm helt klart, man blir lite fascinerad över hur hjärnan kan få till det när man sover xD

Nu är det knäckebröd på G här hemma igen och sen ska jag scrappa lite också tror jag. Det e roliga söndagbestyr det. ;)

Inga kommentarer: