Leta i den här bloggen

söndag, november 20, 2011

Födelsedagsveckan

Veckan som kommer är det verkligen många födelsedagar på gång. Imorn fyller Ville, på tisdag Kelley och Josefine, på onsdag min goa kusin och på torsdag världens bästa Jossan!

Igår var det öppet hus i skolan och pappa va underbar och sa att jag kunde ta bilen in vilket kändes super! Så där hängde vi i 4 timmar och sen passade jag och Marielle på att dra till Torp. Det va verkligen för längesen vi hittade på något bara vi två så det behövdes! Jag trodde inte jag skulle ha något men jag hittade jättemycket bra grejer och blev positivt överraskad av en butik som hette Nille. Den ligger nära Panduro och hade en massa julgrejer! Så himla mysigt! Hoppas på att den får ligga kvar där och att den drar många kunder för jag e nyfiken på vad den har för varor när julen är överstökad. ^^

Idag har jag och pappa varit på kalas i Torslanda (Daniel har varit sjuk så han stannade hemma) och det var kul att träffa alla. Min ena faster hade jag inte träffat på typ ett år för det har hela tiden kommer saker emellan vid min kusins student och andra födelsedagsfiranden. Alldeles för lång tid helt enkelt.

Jag gjorde ett kort när jag kom hem som vi ska skicka till min kusin som vi var och firade. Han fyller 6 år på onsdag :) Vi får hoppas att han blir glad för jag blev allt nöjd med det. Älskar vintagemotiv. :D




1 kommentar:

marre sa...

sweeeeeeeeet :D ! för längeseeen va det! <3