Leta i den här bloggen

lördag, mars 12, 2011

If you don't give your heart wings you'll never fly

Idag har jag fixat iordning lite grejer jag stickat nyligen (bilder nedan) och gjort en hel del mönsterkonstruktion. Men hela dagen har varit konstig, inget har känts bra och vet inte vad det beror på... :(

Daniel ska tatuera sig på måndag och jag e lite nervös faktiskt :O Vi ska gå på bio snart också bestämde vi idag, typ ta en helg om ett tag och åka ner till Göteborg. Myyys säger jag bara =)

Längtar till måndag för då ska jag klippa mig vilket ska bli gött! :D Köpte hårfärg igår också när jag va med Marielle på torp en snabbis så detta ska nog bli bra ;)

Imorn kommer min yngsta faster, hennes man och mina yngsta kusiner hit =)

För övrigt vill jag ha mitt körkort NUUUUUUU!!!!! men det kommer inte hända på ett tag, känner mig så seg och vill bara få det gjort!!!

klänningen jag gjorde i klänningskursen, blev riktigt nöjd. Den e ju blå :D




öronlappsmössa till pappa i födelsedagspresent som jag har fleecefodrat ;)


raggsockar som ingår i beställningen från Jossans släktingar



nagellack jag fick av Daniel som överraskning för nån vecka sen :)

2 kommentarer:

busunge sa...

snygga bilder! :D och supersnygg mössa!! :D klääningen blev toppen! och jumpsuiten i andra inlägget var jättefin! tycker du ska köpa den!! puss på trollungen min <3

Marielle sa...

såååå snygga grejer!! :DD <3