Leta i den här bloggen

söndag, juni 17, 2012

Uttråkad

Nu känns det lite segt att ha varit sjuk sen i tisdags... Känner mig lite bättre idag äntligen men har ingen som helst energi... Verkar som att många från förra klassen också har blivit sjuka men det blev väl så efter studenten antar jag.

Har nu beställt tre saker från amazon så kommer om en vecka eller två förhoppningsvis. :D

Det bästa e att Safe Haven kommer ut som film på bio nästa år! Filmerna baserade på hans böcker e ju bara bäst! Måste se The lucky one också! :)


Min absoluta favoritserie! Kan knappt vänta tills tredje säsongen kommer ut för den har jag inte sett än. ;)




Nu ska jag fortsätta läsa min bok A Thousand splenid suns och sen hoppas jag att jag orkar ge mig ut på en lugn promenad. :)

1 kommentar:

busunge sa...

Jaaaa det kommer bli grymt!!! :D :D otroligt bäst!! Ohja det kommer vi se!!! Tack själv!! .D pusss